شعر عاشقانه و عارفانه
خرید اینترنتی اس ام اس جوک عکس ترول فروشگاه آنلاین
شعر عاشقانه و عارفانه
یک شنبه 27 مهر 1393 ساعت 10:59 | بازدید : 587 | نویسنده : ختن | ( نظرات )

 

شعر عاشقانه و عارفانه

 

امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمی کاهد

 همیشه هستی ، همین حوالی . . .

 

شعر عاشقانه و عارفانه

 

 دلت را به هر کسی نسپار

 این روزها برخی ها از سپرده ات هم بهره میخواهند . . .

 

شعر عاشقانه و عارفانه

 

مُرده آن است که احساس ندارد …

من امّا …

مُرده تر َم …

احساس دارم …

تو را ندارم . . .

 

شعر عاشقانه و عارفانه

 

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست میدارم . . .

 

شعر عاشقانه و عارفانه

 

خدایا از تو چه پنهان کسی را هم قدِ تو دوست دارم . . .

 

شعر عاشقانه و عارفانه

 

“شما”

گرچه واژه محترمی است

ولی “تو ” شدن لیاقت میخواهد . . .

 

شعر عاشقانه و عارفانه

 

شراب هم به مستی ام حسادت می کند

آنگاه که خمار یک لحظه

دیدن تو می شوم . . .

 

شعر عاشقانه و عارفانه

 

 

کسی آیا می داند ؟

پس از یاد گرفتن نام تو ، پس از “دوستت دارم”

به چه می نازد الفبا ؟

 

شعر عاشقانه و عارفانه

 

حرف تازه ای ندارم فقط خزان در راه است

کلاه بگذار سر خاطراتی که یخ زده اند

شاید یادت بیافتد جیب هایت را وقتی دست هایم مهمانشان بودند . . .

 

شعر عاشقانه و عارفانه

 

اندوهی برای من نیست

چون

آنکه مرا دوست دارد اگر هزار دلیل برای رفتن باشد

رهایم نخواهد کرد

او یک دلیل برای ماندن خواهد یافت . . .

شعر عاشقانه

شعر عاشقانه و عارفانه



برچسب‌ها: شعر عاشقانه ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 529
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 145
:: باردید دیروز : 700
:: بازدید هفته : 856
:: بازدید ماه : 845
:: بازدید سال : 3846
:: بازدید کلی : 56493