عکسهای رمانتیک و احساسی و عاشقانه و اس ام اس عاشقانه
خرید اینترنتی اس ام اس جوک عکس ترول فروشگاه آنلاین
عکسهای رمانتیک و احساسی و عاشقانه و اس ام اس عاشقانه
شنبه 23 آبان 1394 ساعت 15:48 | بازدید : 317 | نویسنده : ختن | ( نظرات )

عکسهای رمانتیک و احساسی و عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

عاشقانه,اس ام اس عاشقانه

عکسهای رمانتیک و احساسی و عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

گـوش مـاهـی هـای سـاکـت

جـیـرجـیـرک هـای خـامـوش

کـلاغ هـای بـی خـبـر

هـمـه بـه احـتـرام نـبـودنـت سـکـوت کـرده انـد

عاشقانه,اس ام اس عاشقانه

عکسهای رمانتیک و احساسی و عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

بدون قافیه ماندم دل غزل تنگ است

چقدر شاعر این روزها دلتنگ اســـت

مرا به خال لب دوست بازگردانـیــــــد

اگر چه بین من و او هزار فرسنگ است

عاشقانه,اس ام اس عاشقانه

عکسهای رمانتیک و احساسی و عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

مگر بین منو تو چقدر فاصله است

که هر چقدر سکوت میکنم

نمی شنوی ؟

عاشقانه,اس ام اس عاشقانه

عکسهای رمانتیک و احساسی و عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست

وفا آن است که اسمت را درون سینه ام دارم

عاشقانه,اس ام اس عاشقانه

عکسهای رمانتیک و احساسی و عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

روزگـار نبودنت را برایم دیـکـتـه می کند

و نـمـره ی من باز می شود صـفر !

هنوز نـبودنـت را یاد نگرفته ام

عاشقانه,اس ام اس عاشقانه

عکسهای رمانتیک و احساسی و عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

با یک عالمه فاصلـــه از خودم

انتظــــار دارم به تو برسم !

از اول هم آرزوهـــــایم محــــال بودند

عاشقانه,اس ام اس عاشقانه

عکسهای رمانتیک و احساسی و عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

وقتی تو نیستیشادی کلام نامفهومی ست

و دوستت می‌دارم رازی‌ ست

که در میان حنجره‌ ام دق می‌کند

و من چگونه بی‌ تو نگیرد دلم ؟

اینجا که ساعت ، آیینه و هوا به تو معتادند

عاشقانه,اس ام اس عاشقانه

عکسهای رمانتیک و احساسی و عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

زندگی ام بسته به تار مویت

آنقدر زندگی ام را پشت گوش نیانداز

اس ام اس بیقراری جدید

امــروز هـم گـذشـت و نیامــدی

نا شکـر نیستـم

فــردا هم روز خـداست!

عاشقانه,اس ام اس عاشقانه

عکسهای رمانتیک و احساسی و عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

می گن قسمت نیست حکمته !

من معنی قسمت و حکمت رو نمی دونم !

اما تو معنی طاقت رو می دونی !

مگه نه ؟

عاشقانه,اس ام اس عاشقانه

عکسهای رمانتیک و احساسی و عاشقانه و اس ام اس عاشقانه



|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 529
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 219
:: باردید دیروز : 700
:: بازدید هفته : 930
:: بازدید ماه : 919
:: بازدید سال : 3920
:: بازدید کلی : 56567