اس ام اس عاشقانه و جدید
خرید اینترنتی اس ام اس جوک عکس ترول فروشگاه آنلاین
اس ام اس عاشقانه و جدید
یک شنبه 6 مهر 1393 ساعت 19:22 | بازدید : 546 | نویسنده : ختن | ( نظرات )

 

اس ام اس عاشقانه و جدید

 

مدتهاست که بی دلیل ترکم کرده ای ، نمیدانم دلت از من سرد شد یا که سرت جایی دیگر گرم شد .

 

اس ام اس عاشقانه و جدید

 

خیابانهای تنهایی دلی ولگرد میخواهد و اوازم بدون تو سکوتی سرد میخواهد

برایت مرده بودم تا برایم تب کند قلبت….ولی حتی نپرسیدی دلت همدرد میخواهد؟؟

 

اس ام اس عاشقانه و جدید

 

نخستین چکه ناودان احساسم را در قالب کلامی از جنس گلهای یاس میریزم

و آن را به آسمان نیلوفری دل زلالت برای شاد بودنت هدیه میکنم . . .

 

اس ام اس عاشقانه و جدید

 

حوصله ات که سر میرود با دلم بازی نکن

من در بی حوصله گی هایم با تو زندگی کردم . . .

 

اس ام اس عاشقانه و جدید

 

چه زیبا گفت مترسک ، وقتی نمی شود به سمتت آمد ، همین یک پا هم اضافی است .

 

اس ام اس عاشقانه و جدید

 

زخم های دستم را میبندند و میگویند چرا با خود چنین کردی ؟

ولی افسوس کسی زخم بزرگ دلم را ندید تا بگوید چرا با تو چنین کردند !

 

اس ام اس عاشقانه و جدید

 

مهربان چگونه از یاد میروی ؟ وقتی که بر صخره ی وجودم کتیبه ای ؟

 

اس ام اس عاشقانه و جدید

 

کشیدنِ انگشتــان کشیـــده تو روی گــونـــه هــای من

لــــذتی انـــکار ناپـــذیر است

من دنبـــال بهــانـــه می گــــردم

تـــا آسوده دستـــان شفـــابـــخش تو را در دست بگیــــرم . . .

 

اس ام اس عاشقانه و جدید

 

دلم قهوه میخواهد

از همانهایی که برای آشنایی 

با اصرار مرا به آن دعوت میکردی

نه از این قهوه هایی که در تنهایی سر میکشم  . . .

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه و جدید

 



برچسب‌ها: اس ام اس عاشقانه ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 529
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 470
:: باردید دیروز : 700
:: بازدید هفته : 1181
:: بازدید ماه : 1170
:: بازدید سال : 4171
:: بازدید کلی : 56818