مجموعه اس ام اس های عاشقانه 95 شیک و رمانتیک
خرید اینترنتی اس ام اس جوک عکس ترول فروشگاه آنلاین
مجموعه اس ام اس های عاشقانه 95 شیک و رمانتیک
سه شنبه 14 مهر 1394 ساعت 15:3 | بازدید : 319 | نویسنده : ختن | ( نظرات )

مجموعه اس ام اس های عاشقانه 95 شیک و رمانتیک

باهات میام نفس نفس
تو آسمان توی قفس
از اول تا آخرش
دوستت دارم همین و بس

 

مجموعه اس ام اس های عاشقانه 95 شیک و رمانتیک

 عکس های رومانتیک سری مهر 94

کاش واژه ی حقیقت آنقدر با زبان ما صمیمی بود
که برای بیان کردن دوستت دارم ،
نیاز به قسم خوردن نبود

 

مجموعه اس ام اس های عاشقانه 95 شیک و رمانتیک

 

لطفَــا زیاد دوستم نداشته باش!
از آخریــــــن باری کِ دوستم داشتند
تـــــــا امروز  بسیــار سخــــــــت گذشت…

 

مجموعه اس ام اس های عاشقانه 95 شیک و رمانتیک

 

لازم نیست  مرا دوست داشته باشی
من تو را
به اندازه‌ی هر دومان
دوست دارم

 

مجموعه اس ام اس های عاشقانه 95 شیک و رمانتیک

عکس های رومانتیک سری مهر 94 

تمام میشوی ان روز که اینه ها بشکند
ودیگر دوستت دارم را از من نشنوی
من اما تمام نمیشوم
تا حجم تمام نه های لبانت پیش میروم

 

مجموعه اس ام اس های عاشقانه 95 شیک و رمانتیک

 

لـبهـایت را می خواهـم نـه از برای بـوســه
که برای درمان درد انـتـظارم
آن زمان که امواج صدایت را تـبـدیـل می کـند بـــه :
دوستـت دارم …

 

مجموعه اس ام اس های عاشقانه 95 شیک و رمانتیک

عکس های رومانتیک سری مهر 94 

اس ام اس عاشقانه 95

دوست داشتن تنها چیزیه که نوبتی نیست ،
پس خارج از نوبت دوستت دارم

 

مجموعه اس ام اس های عاشقانه 95 شیک و رمانتیک

 

می میرم
وقتی تصور میکنم
که او هرروز دست هایی را لمس میکند
که من هرروز آرزوی داشتن آنها را میکنم …

 

مجموعه اس ام اس های عاشقانه 95 شیک و رمانتیک

 

رفتی  درست زمانی که
  دوست داشتنت را اعتراف کردم
  و هنوز مانده ام چرا همه معشوقها  میروند
به راهی –
به امید کسی –
که شاید قرار نیست
اصلا باشد

 

مجموعه اس ام اس های عاشقانه 95 شیک و رمانتیک

 



|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 529
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 469
:: باردید دیروز : 700
:: بازدید هفته : 1180
:: بازدید ماه : 1169
:: بازدید سال : 4170
:: بازدید کلی : 56817