پکیج اس ام اس عاشقانه دوستت دارم عاطفی و احساسی
خرید اینترنتی اس ام اس جوک عکس ترول فروشگاه آنلاین
پکیج اس ام اس عاشقانه دوستت دارم عاطفی و احساسی
سه شنبه 14 مهر 1394 ساعت 14:57 | بازدید : 289 | نویسنده : ختن | ( نظرات )

پکیج اس ام اس عاشقانه دوستت دارم عاطفی و احساسی

زندگی دو چهره بیشتر نداره ، یا به بازیت میگیره و یا به بازیش میگیری

انتخاب با توست . . .

.

پکیج اس ام اس عاشقانه دوستت دارم عاطفی و احساسی

.

عکس های رومانتیک سری مهر 94

برای خندیدن منتظر خوشبختی نباش ، شاید خوشبختی منتظر خندیدن توست . . .

.

پکیج اس ام اس عاشقانه دوستت دارم عاطفی و احساسی

.

مشکلات فرصتهایی است که به ما داده شده اند ، تا بتوانیم جوهر وجود خود را آشکار کنیم . . .

.

پکیج اس ام اس عاشقانه دوستت دارم عاطفی و احساسی

.

آنان که برای با هم بودن نیاز به دلیل مادی دارند ، مدتها پیش عشق را در خود کشته اند

عشق جهان را میسازد ، نه جهان عشق را  . . .

.

پکیج اس ام اس عاشقانه دوستت دارم عاطفی و احساسی

.

عکس های رومانتیک سری مهر 94

ناخدایی که نمیداند مقصدش کجاست ، هر بادی برایش باد مخالف است . . .

.

پکیج اس ام اس عاشقانه دوستت دارم عاطفی و احساسی

.

 از چه دلتنگ شدی !؟ دلخوشی ها کم نیست !

بهتر ببین . . .

.

پکیج اس ام اس عاشقانه دوستت دارم عاطفی و احساسی

.

امروز تو حتما به دیروز تبدیل میشود اما ممکن است فردای تو به امروز تبدیل نشود . . .

.

پکیج اس ام اس عاشقانه دوستت دارم عاطفی و احساسی

.

عکس های رومانتیک سری مهر 94

اس ام اس عاشقانه دوستت دارم

جاده جوانی لغزنده است ، زنجیر ایمان را ببندید . . .

.

پکیج اس ام اس عاشقانه دوستت دارم عاطفی و احساسی

.

در جریان باش ، چون زندگی در جریان است . . .

.

پکیج اس ام اس عاشقانه دوستت دارم عاطفی و احساسی

.

خوشبخت کسی است که شکوه رفتارش

آفریننده ی لبخند زندگی در چهره ی دیگران باشد . . .

پکیج اس ام اس عاشقانه دوستت دارم عاطفی و احساسی

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 529
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 452
:: باردید دیروز : 700
:: بازدید هفته : 1163
:: بازدید ماه : 1152
:: بازدید سال : 4153
:: بازدید کلی : 56800