بهترین سری اس ام اس عاشقانه کوتاه و ناب
خرید اینترنتی اس ام اس جوک عکس ترول فروشگاه آنلاین
بهترین سری اس ام اس عاشقانه کوتاه و ناب
سه شنبه 14 مهر 1394 ساعت 14:28 | بازدید : 247 | نویسنده : ختن | ( نظرات )

بهترین سری اس ام اس عاشقانه کوتاه و ناب

من
دعا میکنم
تو را داشته باشم
تو
دعا می کنی
دیگر نباشم
بیچاره خدا !

 عکس نوشته های غمگین و عاشقانه سری پاییز 94

بهترین سری اس ام اس عاشقانه کوتاه و ناب

 

“تو” جا زدی
“من” جا خوردم
“اون” جا گرفت !

 

بهترین سری اس ام اس عاشقانه کوتاه و ناب

 

تاریکی اتاقم شکسته می شود با نوری ضعیف
لرزشی روی میز کنار تختم میفتد
از این صدا متنفر بودم اما
چشم هایم را میمالم

 

بهترین سری اس ام اس عاشقانه کوتاه و ناب

 

تا لود شود آرزو می کنم ، کاش تو باشی
سکوت می کنم ، آرزوی بی جایی بود !

عکس نوشته های غمگین و عاشقانه سری پاییز 94 

بهترین سری اس ام اس عاشقانه کوتاه و ناب

 

 خوش به حال خدا که “لحظه به لحظه” با توست
و “من” همیشه درباره ی “تو” با “او” حرف میزنم . . .

 

بهترین سری اس ام اس عاشقانه کوتاه و ناب

 

خدایا
هوای مشترک مورد نظر ما را داشته باش
با اینکه در دسترس ما نیست !

 

بهترین سری اس ام اس عاشقانه کوتاه و ناب

 

می گن شکستنی رفع بلاست ، ای دل کمی تحمل کن ، شاید “حکمتی” باشد . . .

 

بهترین سری اس ام اس عاشقانه کوتاه و ناب

 عکس های رومانتیک سری مهر 94

اس ام اس عاشقانه کوتاه

 سرسری زندگی کن و رد شو ! دقت “دق” ات می دهد . . .

 

بهترین سری اس ام اس عاشقانه کوتاه و ناب

 

بعضی ها را میتوان خواست اما نمیشود داشت !
بعضی ها را باید یواشکی از دور دوست داشت !
بعضی ها را نباید خواست ! نباید دوست داشت !
اما دل است دیگر
اسیر این نگاه بیقرار
میخواهد و دوست میدارد

 

بهترین سری اس ام اس عاشقانه کوتاه و ناب

 

 من شمع جان گدازم ، تو صبح جان فزایی
سوزم گرت نبینم ، میرم چو رخ نمایی
نزدیک این چنینم ، دور آن چنان که گفتم
نه تاب وصل دارم ، نه طاقت جدایی

بهترین سری اس ام اس عاشقانه کوتاه و ناب

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 529
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 149
:: باردید دیروز : 700
:: بازدید هفته : 860
:: بازدید ماه : 849
:: بازدید سال : 3850
:: بازدید کلی : 56497