جدیدترین سری اس ام اس عاشقانه دلتنگی و شاخ 94
خرید اینترنتی اس ام اس جوک عکس ترول فروشگاه آنلاین
جدیدترین سری اس ام اس عاشقانه دلتنگی و شاخ 94
سه شنبه 14 مهر 1394 ساعت 14:21 | بازدید : 240 | نویسنده : ختن | ( نظرات )

جدیدترین سری اس ام اس عاشقانه دلتنگی و شاخ 94

همه نیمه گمشده دارند
ولی تو
تمام پیدا شده ی منی . . .

 

جدیدترین سری اس ام اس عاشقانه دلتنگی و شاخ 94

عکس نوشته های غمگین و عاشقانه سری پاییز 94 

نه سرما اثر کردنیست و نه باران خیس کردنی
اگر «تو» بامن قدم بزنی . . .

 

جدیدترین سری اس ام اس عاشقانه دلتنگی و شاخ 94

 

گنج ها همیشه در دل ویرانه ها جا خوش می کنند
بی خود نیست که تو در دل من نشسته ای . . .

 

جدیدترین سری اس ام اس عاشقانه دلتنگی و شاخ 94

 

نه از سرم می افتی
نه از چشمم
کجای دلم نشسته ای
که جایت این قدر امن است ؟

 

جدیدترین سری اس ام اس عاشقانه دلتنگی و شاخ 94

عکس نوشته های غمگین و عاشقانه سری پاییز 94 

عاشقی یعنی بعد از دو ساعت اس ام اس بازی با عشقت
شب که دلتنگش میشی دوباره میشینی همون اس ام اس های تکراری رو میخونی . . .

 

جدیدترین سری اس ام اس عاشقانه دلتنگی و شاخ 94

 

یادت میاد میگفتی آسمون اگه زمین بیاد
همیشه عشقمی دوست دارم زیاد
هنوز ازین دروغ تو خوشم میاد . . .

 

جدیدترین سری اس ام اس عاشقانه دلتنگی و شاخ 94

 

بودم !
دیدم با دیگری شادتری
رفتم . . .

 

جدیدترین سری اس ام اس عاشقانه دلتنگی و شاخ 94

عکس نوشته های غمگین و عاشقانه سری پاییز 94 

اس ام اس عاشقانه دلتنگی

نه طبق عادت دوستت دارم ، نه به حکم سنت !
همه چیز بنا بر فطرت است
“خوب ها” دوست داشتنی اند

 

جدیدترین سری اس ام اس عاشقانه دلتنگی و شاخ 94

 

تولدم را جشن می گیرم
هر صبح
که از آغوش تو
به دنیا می آیم . . .

 

جدیدترین سری اس ام اس عاشقانه دلتنگی و شاخ 94

 

میگویند یک روزی هست
که چرتکه دست میگیرند و حساب و کتاب میکنند
و آن روز تو باید تاوان آنچه با من کردی را بدهی !
فقط نمیدانم
تاوان دادن آن موقع تو ، به چه درد من می خورد !؟

 

جدیدترین سری اس ام اس عاشقانه دلتنگی و شاخ 94

 



|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 529
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 16
:: باردید دیروز : 700
:: بازدید هفته : 727
:: بازدید ماه : 716
:: بازدید سال : 3717
:: بازدید کلی : 56364