اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا
خرید اینترنتی اس ام اس جوک عکس ترول فروشگاه آنلاین
اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا
سه شنبه 14 مهر 1394 ساعت 13:57 | بازدید : 259 | نویسنده : ختن | ( نظرات )

اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا

خوش به حال ماهی ها
تکلیفشان معلوم است
هوایی که می شوند ، می میرند

عکس نوشته های غمگین و عاشقانه سری پاییز 94 

اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا

 

نشود فاش کسی آنچه میان من و توست
تا اشارات نظر ، نامه رسان من و توست
گوش کن ، با لب خاموش سخن میگویم
پاسخم گو به نگاهی که زبان من و توست

 

اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا

 

چه حکایت عجیبی است هوای پاییز
تنها را تنها تر می کند و عاشق را عاشق تر . . .

 

اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا

 

مزرعه که درو شد کلاغ هم رفت
بیچاره مترسک احساسش را به کسی سپرده بود
که برای نیازش “تنهاییش” را پر کرده بود . . .

عکس نوشته های غمگین و عاشقانه سری پاییز 94 

اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا

 

راه که میروی ، عقب می مانم
نه برای اینکه نخواهم با تو همقدم باشم
میخواهم پا جای پایت بگذارم و مواظبت باشم
میخواهم ردپایت را هیچ خیابانی در آغوش نکشد . . .
تو فقط برای منی !

 

اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا

 

آدم در مورد بقیه خیلی راحت میتونه بگه : “فراموشش کن” . . .

 

اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا

 

گاهی آنقدر دلم هوایت را میکند
شک میکنم به اینکه ، این دل مال من است یا تو . . .

عکس نوشته های غمگین و عاشقانه سری پاییز 94 

اس ام اس عاشقانه

 

خداوند نمیخواهد ما به هم برسیم
می دانی دلیلش چیست ؟
می داند که اگر کنارم باشی
دیگر هیچ وقت ، هیچ چیز
از او نخواهم خواست

 

اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا

 

گفته بودم بی تو سخت میگذرد بی انصاف !
حرفم را پس میگیرم
بی تو انگار اصلا نمیگذرد . . .

اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا 

 



|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 529
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 235
:: باردید دیروز : 700
:: بازدید هفته : 946
:: بازدید ماه : 935
:: بازدید سال : 3936
:: بازدید کلی : 56583