مجموعه دل نوشته های مفهومی زیبا و عاشقانه شهریور 1394

مجموعه دل نوشته های مفهومی زیبا و عاشقانه شهریور 1394

من به همه ی روزهای هفته محتاجم

به تمام ساعت هایش…

باتمام جزئیاتش…

تا بگویم درنبودنت چقدر دلتنگتم…

دلنوشته های زیبا و ناب

ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺩﯾﺪﻣﺶ …

ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﻐﺾ ﮐﻨﻢ، ﻧﻪ!!

ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﺩﻭﺭ

ﻫﺰﺍﺭ ﺳﺎﻝ ﭘﯿﺮ ﺷﺪﻡ ….

امیر ناصری‬

دلنوشته های زیبا و ناب

برای یک دل سیر گریستن

همین بعد از ظهرهای جمعه کفایت می کند

انگار تمام غصه های دنیا را

توی دل بی صاحاب مانده ی من ریخته اند

خنده دار است

بین برای چه کسی دارم از دلتنگی هایم می نویسم

حتم دارم که تقویمت جمعه ندارد

تا معنی دلتنگی را بدانی

‏امیر طاهری‬

دلنوشته های زیبا و ناب

دوست داشتنت

فیروزه ای بود

که معدنچیان

از قلب کوه ها بیرون کشیدند

گلوله ای که شلیک شد از تفنگ سربازی

در جنون شبهای پست!

آهی از نای جان

سیگاری که تمام نشد و

دلِ تنگی که به سر نیامد

با دلم ماند

مثل نگینی بر رکابی از یاد رفته….

‏امیر طاهری‬

دلنوشته های زیبا و ناب

هستند پسرانی که بوی مردانگی می دهند

در دستانشان عزت یک مرد واقعی لمس می شود

می شود به آنها تکیه کرد

می شود روی حرف و قول هایشان حساب کرد …

هستند دخترانی كه تنشان بوی محبت خالص می دهد

بكرند و ناب

هستند !

نادرند ! كمیاب اند ! پاك اند !

آدم هایی از جنس فرشته پیدا می شود

نادرند ! كمیاب اند !

اما هستند …

دلنوشته های زیبا و ناب

از مادربزرگ پرسیدم :

پدر بزرگ ، هیچوقت برایت گل خرید ؟

با لبخند پاسخ داد :

تمام چادرهایی که برایم خرید

“گلدار” بود

دلنوشته های زیبا و ناب

هميشه يادمان باشد که نگفته ها را ميتوان گفت

ولی گفته ها را نميتوان پس گرفت …

چه سنگ را به کوزه بزنی چه کوزه را به سنگ ،

شکست با کوزه است …

دلها خیلی زود از حرفها می شکنند !

مراقب گفتارمان باشیم …

دلنوشته های زیبا و ناب

می گفت :

هیچ کس مثل من جای زخمهات رو از بَر نیست

“راست می گفت”

دلنوشته های زیبا و ناب

روزگار

نبودنت را برایم دیکته می کند

و باز نمره من می شود “صفر”

هیچ گاه نبودنت را

یاد نمی گیرم ….

دلنوشته های زیبا و ناب

غمِ شعرهایم را به دل نگیر!

من،

غمگین ترین گل بهارم!

که هر سال،

در آغوش اسفندیت

متولد می شوم

و سال بعد

در اردیبهشت دستهایت

از دنیا می روم…

دلنوشته های زیبا و ناب

نگو دوستت دارم

انسان اين واژه ِ تَرَک خورده را باور مي کند . . .

دست و پاي قلبش را گم ميکند

انسان است ديگر ، عاشقي زود باور ، تقصيري ندارد . . .

از کاه ِ خيال ِ تو کوهي ميسازد بر فراز ِ روياهايش

آن وقت تو ميروي و او ميماند با روحي زخمي،

تو ميشوي شاه ِ قصه و او جذامي ِ طرد شده از افسانه ها

مي ميرد ، به همين آساني

نگو دوستت دارم . . .

نگو . . .

دلنوشته های زیبا و ناب

نمی دانم چرا وقتی،

دلم درگیر یاد توست،

هوا دلگیر و بارانیست…

صدای رعد هم جاریست…

نه رویایی ، نه کابوسی ،

هر آنچه هست بیداریست…

نمکدان می شود ابر و…

نمکها روی زخم دل …

و این آغاز یک موضوع تکراریست…!

هنرها دارد این باران،

از آن لحظه که می بارد،

تبم در گریه می سوزد…

تحمل کینه می توزد…

و تن هم طبق معمول همیشه

پیله ی افسوس می دوزد…

دلم دلتنگ یاد توست..!

دلنوشته های زیبا و ناب

بیچاره قلوه سنگی که از دست کودکی

به سوی پرنده ای پرتاب میشود …

“مانده دل کودک را بشکند یا دل پرنده را”

دلنوشته های زیبا و ناب

هر چیزی رو که گفتم “نداریم”

با لبخند گفتی :

“عوضش همدیگرو داریم ”

حالا چی می گی ؟ ؟ ؟

حالا که دیگه “همدیگرو هم نداریم”

دلنوشته های زیبا و ناب

شب که میشود…

نبودن هایت را زیر بالشتم میگذارم و شجاعتم را زیر سوال میبرم…

دوام می آورم تا فردا ؟!

مجموعه دل نوشته های مفهومی زیبا و عاشقانه شهریور 1394