علی طباطبایی بر اساس سکته قلبی درگذشت + عکس

درگذشت علی طباطبایی,مرگ سید علی طباطبایی,علی طباطبایی مرد,فوت سید علی طباطبایی

على طباطبايى ، بازيگر جوان سريال “قلب يخى” ساعاتى پيش به علت ايست قلبى درگذشت

لیلا بلوکات :

انّالله و انّا اليه راجعون علي طباطبايي روحش شاد شوكه شدم خداي من …. بر اثر سكته قلبي فوت شده تسليت ميگم

مهدی هاشمی :

روحت شاد

سید علی صالحی :

هیچ وقت دلم نمیخواد رفتن کسی اعلام کنم ،اما نمیدونم سید کمال طباطبایی چه جوری میتونه رفتن پسرش علی باور کنه ،همه کسانی که با سید کار کردن و میشناسن میدونن که علی همه زندگی سید کمال بود تسلیت میگم به سید کمال طباطبایی و خانواده گرامیش و از خدا میخوام بهشون صبر بده

ملیکا شریفی نیا :

واقعا نمي دونم چي بايد بگم فقط اينو مي دونم كه اين دنيا خيلي بي رحمه مراقب خودتون باشين و عزيزانتون… ا علي طباطبايي برادر كوچولوي ما در سريال آشپزباشي در اوج جواني از بين ما رفت به همين سادگي به همين تلخي…

محمدرضا غفاری :

من برادر نداشتم هيچ وقت … حتي حس داشتنش رو هم نميدونستم چه جوريه…تا با تو…علي جانم…سر اشپزباشى اشنا شدم… تو عزيزترين برادر دنيا بودى برام… حتي نميدونم الان چرا دارم مينويسم چقدر احمقم من كه دارم مينويسم كه نيستي سه هفته پيش قول داديم قرار بگذاريم باهم على جانم…تو عزيزترين و مهربون ترين داداش روي زمين بودى انقدر كه همون روز اول اشپزباشي فكر نكردم كه داريم نقش بازي ميكنيم روحت ارام عزيز دل برادر

پانته آ بهرام :

همين الان خبر دار شدم متأسفم. متأسفم حقيقت داره علي طباطبايي پسرك عزيز سينما و تلويزيون. فرزند آقاي كمال طباطبايي تهيه كننده سريال تعبير وارونه… امروز سفر كرده تا ابد خداي من

امیرمحمد زند :

ما از اويم و به او باز ميگرديم واقعاً نميدانم چه بگويم ،واقعاً سر از راز هستى و زمانى كه خداوند متعال به هـر كدام از ما ميدهد ،در نمى آورم،اى پروردگار آسمانها اى كسى كه ميميرانى و باز زنده ميكنى،روح دوست و همكار عزيزم على طباطبايى كه ساعاتى پيش بعلت ايست قلبى از اين دنيا رخت بربست را قرين آرامش قرار بده و در پناه خودت بگير و به پدر و مادرش و خانوادش صبر و عجر عنايت فرما،و بما نيز

درگذشت علی طباطبایی,مرگ سید علی طباطبایی,علی طباطبایی مرد,فوت سید علی طباطبایی

مهراوه شریفی نیا :

تلخ، سخت و غيرقابل باور… چقدر بده كه اينهمه از هم بى خبريم. على طباطبايى برادر مهربون و دوست داشتنى ما در سريال آشپزباشى ديگه بينمون نيست… RIP

شهنام شهابی :

علی جان روحت شاد.. خدا به خانواده عزیزت و ما صبر بده..

شهره سلطانی :

و باز هم خبري جگر سوز …. فوت علي طبا طبايي عزيز را به همه دوستان و همكاران و طرفداران اين بازيگر جوان تسليت ميگويم و براي خانواده اش آرزوي صبر دارم ….

حمید گودرزی :

با نهايت تاثر و تاسف دوست خوبم علي طباطبايي ازميان ما پركشيد روحش شاد

پرستو صالحی :

كاش شايعه بود !!! خدايا به خانواده اش صبر بده خيلي زود بود، خيلي … علي طباطبايي پر كشيد اصلا باورم نميشه پي نوشت : علت مرگ ايست قلبي ، متاسفانه خبر شايعه نيست كاش بود

فوت علی طباطبایی درگذشت علی طباطبایی