اس ام اس های زیبا و اشعار عاشقانه
خرید اینترنتی اس ام اس جوک عکس ترول فروشگاه آنلاین
اس ام اس های زیبا و اشعار عاشقانه
دو شنبه 10 شهريور 1393 ساعت 14:52 | بازدید : 551 | نویسنده : ختن | ( نظرات )

 

اس ام اس های زیبا و اشعار عاشقانه

 

تو که باشی بس است

مگر من جز “نفس” چه میخواهم !؟

 

اس ام اس های زیبا و اشعار عاشقانه

 

مثل قالی نیمه تمام … به دارم کشیده‌ای

یا ببافم … یا بشکافم …

اول و آخر که به پای تو می افتم . . .

 

اس ام اس های زیبا و اشعار عاشقانه

 

بالاترین آرزویم برایت این است :

حاجت دلت با حکمت خدایت یکی باشد . . .

اشعار عاشقانه

اس ام اس های زیبا و اشعار عاشقانه

 

بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی ؟

دستهایم تا ابد تنهاست ، می‌دانی؟

آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو

زیستن یک لحظه هم بی‌جاست ، می‌دانی ؟

 

 

اس ام اس های زیبا و اشعار عاشقانه

 

در شهر من این نیست راه و رسم دلداری

باید بفهمم تا چه حدی دوستم داری

هرکس نگاهت کرد چشمش را درآوردم

شد قصه ی آقا محمدخان قاجاری !

 

اس ام اس های زیبا و اشعار عاشقانه

 

تقدیر من فقط با تک تک بوسه های تو

بر روی پیشانی ام نوشته شده

تو باید باشی تا با لبهایت

آن را برای من رقم بزنی . . .

 

اس ام اس های زیبا و اشعار عاشقانه

 

تو همانی که دلم لک زده لبخندش را

او که هرگز نتوان یافت همانندش را

قلب من موقع اهدا به تو ایراد نداشت

مشکل از توست اگر پس زده پیوندش را !

 

اس ام اس های زیبا و اشعار عاشقانه

دلتنگ روزهایی هستم

که معنای خداحافظ ، تا فردا بود . . .

 

اس ام اس های زیبا و اشعار عاشقانه

 

یک دم رخ زیبای تو از دیده گذر کرد

آنی آتش عشق تو در دل فوران کرد

دل گفت غنیمت شمرید این دم و لحظه

چشم ، چشمک زد و عکست قاب دل کرد . . .

 

اس ام اس های زیبا و اشعار عاشقانه


بادی که بوی پیرهنت را میاورد

ده درصدش هواست ، نود درصدش شراب !



برچسب‌ها: اشعار عاشقانه ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 529
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 531
:: باردید دیروز : 700
:: بازدید هفته : 1242
:: بازدید ماه : 1231
:: بازدید سال : 4232
:: بازدید کلی : 56879