جک های توپ
خرید اینترنتی اس ام اس جوک عکس ترول فروشگاه آنلاین
جک های توپ
سه شنبه 20 آبان 1393 ساعت 15:12 | بازدید : 548 | نویسنده : ختن | ( نظرات )

 

 

جک های توپ

 

همین روزاست که مخابرات بهم اس ام اس بده بگه

مشترک گرامی الان مدتِ مدیدیه جز من کسی به شما پیام نمیده!

نظرتون چیه بیشتر آشنا بشیم ؟

 

جک های توپ

 

ﺍﮔﻪ ﺭﮒ ﻏﯿﺮﺕ ﯾﮏ ﺯﻥ ﺑﮕﯿﺮﻩ

ﺣﺘﯽ ﺳﻮﺳﮏ ﻫﻢ ﺟﻠﻮﺩﺍﺭﺵ ﻧﯿﺴﺖ :)

 

جک های توپ

 

کتری مثل مادر شوهره مدام در حال جوشیدن

عروس مثل قوریه که با جوشیدن کتری اونم کم کم داغ میشه

پسر مثل استکانه نصفشو کتری و نصفشو قوری پر میکنه

خواهر شوهرم مثل قاشق چای خوریه میاد به هم میزنه و میره ! :)

 

جک های توپ

 

در رفاقت مراقب آدم های تازه به دوران رسیده باش

هرگز به دیواری که تازه رنگ شده تکیه نباید کرد !

 

جک های توپ

 

توی رستوران بین راهی رفتم دستشویی دستمو بشورم

مسئول دستشویی موقع خروج میگه: آقا! 200 تومن می شه!

من : من فقط دستمو شستم!

اون: پس برگرد برو توالت بعد بیا 200 بده

دستمو کردم جیبم 200 تومن بهش دادم

میگه: نه باید بری دستشویی حتما

میگم : چرا؟

میگه : من مال حروم از گلوم پایین نمیره

 

جک های توپ

 

هشدار :

مصرف بیش از حد احترام باعث اختلالات روانی طرف مقابل

و اختلالات عصبی شما میگردد ! لطفا در میزان مصرف دقت کنید !

 

جک های توپ

 

این روزها

همه ناقص الخلقه هستند

هیچ کسی دل و دماغ ندارد !

 

جک های توپ

 

الان دقیقا یه سوال فنی دارم

اونایی که دو یا سه تا زن می گیرن

یعنی به جز نیمه گمشده وقت اضافه و پنالتی هم داشتن؟

 

جک های توپ

 

الکی میگن از هر دستی بدی با همون دست پس می گیری

من که از هر دستی دادم با لگد پس گرفتم!

جک

جک های توپ



برچسب‌ها: جک ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 529
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 526
:: باردید دیروز : 700
:: بازدید هفته : 1237
:: بازدید ماه : 1226
:: بازدید سال : 4227
:: بازدید کلی : 56874